donderdag 10 november 2016

Holly & Ivy


Nog maar een paar weken te gaan en dan zitten we alweer volop in de kersttijd. Ik vind het altijd wel een gezellige periode, maar ben ook blij als het Nieuwjaar is geweest en de dagen weer langer worden. Ik hou helemaal niet van deze donkere tijd...
Ook de voorraad kerstkaarten schiet al op. Ik heb er niet zo heel veel nodig en ik heb trouwens ook de indruk dat er steeds minder kaarten worden verstuurd. Geen wonder want elk jaar zijn de verzendkosten weer hoger! Het is wel ontzettend leuk om deze kaarten te maken, dus als bijdrage voor http://52weekstochristmas.blogspot.com kan ik deze weer laten zien. Ik heb hem met materialen van Leane Creatief gemaakt. De hulstblaadjes bestaan uit een dichte stans en een bijbehorende stans waar de nerven in zitten. Een heel leuk effect als je ze op elkaar plakt. De afbeelding komt uit een embossingfolder waar 4 afbeeldingen in zitten en daar hoort weer de frame stans bij. Ik heb de boompjes een beetje ingekleurd en met Crystal embossingpoeder bewerkt. De klimop is al iets ouder en het randje bovenaan komt uit een combi stempel setje. Alleen de tekst onderaan is van een ander merk: Crafter's Companion.
Challenge: http://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.com (30/11, holly/ivy)
               

Just a few more weeks to go before it is Christmas. It's a nice time of the year, but I am always glad when New Year has begun, because I don't like the dark days at all.....
Do you have your christmascards ready? I think, I have just a few more to go and this is my latest one, made with products from Leane Creatief. The holly has been made with 2 diecuts, which I glued together. The embossed image fits exactly into a double frame die and the ivy die is a bit older. I stamped the border on top with a combi stamp. The sentiment comes from Crafter's Companion.

Nur noch ein paar Wochen und dann ist schon wieder Weihnachten. Ich finde en zwar eine schöne Zeit, aber bijn doch immer froh wenn das neue Jahr anfängt. Ich hasse nämlich die lange dunkle Tage....
Habt Ihr eure Weihnachtskarte schon fertig? Ich bin fast so weit, und diese habe ich letzte Woche gebastelt mit nur Produkten von leane Cratief. Die Hülseblätter kommen aus 2 Stanzschablonen: eine für den Untergrund und die 2. kann man dann daraufkleben. So sieht es sehr naturgetreu aus. Das geprägte Motiv hab ich in dazu passenden Stanzen geklebt und die Efeublätter sind schon etwas älter. Der Rand in der Ecke hab ich mit Combi stamps gestempelt. Nur das Sentiment ganz unten kommt von Crafter's Companion.

20 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met hele leuke hulstblaadjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was de hulstblaadjes al aan het bewonderen. Heel mooi!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan. Die hulstblaadjes zijn echt heel mooi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje! Ik hou juist heel erg van die donkere tijd. Zal wel komen omdat ik al zo lang nachtdienst doe, of doe ik daarom juist nachtdienst? Whahaha, wie zal het zeggen. Het geeft een bepaalde sfeer, die prettig voelt. En grappig, een zoon van me heeft precies hetzelfde. Dan zegt hij : gezellig he, mam, dat he weer zo vroeg donker wordt?
    Maar ja , lange zomeravonden vind ik ook heeeerlijk! Ach, het heeft voor mij allemaal wat. Ik dwaal af...
    Ja de postzegels worden weer duurder. Ik heb al een voorraadje ingeslagen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Lia. Mooi met de hulstblaadjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart, Lia.De hulstblaadjes zijn heel mooi.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kerstkaartje lia.. mooi gedaan mt die hulstblaadjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty. Thanks for sharing with Sparkles Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom een mooie kerstkaart Lia. Leuk met het "ingelijste" winters tafereeltje.
    Ik vind het wel iets hebben die donkere dagen, binnen lekker warm en lichtjes vroeg aan...gezellig ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Lia....echt iets voor de donkere dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Lia, had hem al gezien maar hij is erg mooi gemaakt. fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Lia.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lia, What a pretty card! How clever to incorporate both holly and ivy, and I love the way you've framed those trees. Thanks so much for joining us at Sparkles Christmas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Lia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Holly and Ivy" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart !
    Die hulstblaadjes , heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the design and colours. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Lia,
    what a very gorgeous design.
    I love what you have created here, and the holly and ivy dies look fab.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A great card - thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge and we hope to see you again in December!

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen